Facebook pixel goes here

Tinkamiausias pardavimų valdymo sprendimas Jūsų verslo augimui

CRM, kuris padeda išlaikyti aukštą produktyvumo lygį kasdieninėje darbo aplinkoje

Visos kainos nurodytos be mokesčių.

Jei kilo sunkumų renkantis tinkamą planą, nedvejodami
susisiekite su mumis adresu [email protected]

Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

Kaip pakeisti savo turimą Teamgate planą?
Planą galite pakeisti nustatymų skiltyje “Apmokėjimai” arba susisiekti dėl plano keitimo su mumis el. paštu [email protected].
Ar reikia instaliuoti programą į kompiuterį, kad galėčiau naudotis Teamgate?
Viskas, ko Jums reikia – tai interneto ryšys ir naršyklė. Mūsų rekomenduojamos naršyklės geriausiai vartotojo patirčiai – Google Chrome ir Firefox. Taip pat galite naudoti Microsoft Edge (anksčiau Internet Explorer) arba Safari naršykles.
Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros. Ką daryti?
Kreipkitės į Teamgate klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected].
Ar mano suvesti duomenys išliks, jei pakeisiu planą?
Jei pasirinksite kitą planą, Jūsų suvesti duomenys išliks nepakitę.
Ar galiu bet kada nutraukti arba pristabdyti naudojimąsi Teamgate?
Taip, tiesiog neatlikite mokėjimo baigiantis Jūsų paskyros galiojimo laikui. Jūsų duomenys bus saugomi 90 dienų po paskyros galiojimo laiko pasibaigimo.
Ar rinkdamasis Starter planą galiu pridėti daugiau nei 5 naudotojus?
Starter planas sukurtas įmonėms, turinčioms iki 5 Teamgate naudotojų. Jei pageidaujate pridėti daugiau naudotojų savo paskyroje, rekomenduojame pakeisti planą į Professional arba Enterprise.
Ką daryti, jei išnaudojau failų talpos limitą?
Norėdami padidinti failų talpą, kreipkitės į Teamgate klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected].
Ar galite man pristatyti Teamgate gyvai?
Žinoma! Pasirinkite tinkamą laiką pristatymui čia.
Ar galiu pakalbėti su Jūsų pardavimų vadybininku?
Mūsų pardavimų komanda yra pasiruošusi Jums padėti. Tiesiog pasirinkite Jums tinkamą laiką kalendoriuje čia ir vadybininkas su Jumis susisieks.
Kaip pridėti daugiau naudotojų į mano Teamgate paskyrą?
Pridėti daugiau naudotojų galite nustatymų skiltyje “Naudotojų valdymas”. Tiesiog spauskite mygtuką “Pridėti naudotoją”, įveskite vardą, el. Pašto adresą ir išsiųskite pakvietimą.
Ar Teamgate siūlo mokymus?
Taip, Teamgate siūlo nuotolinius mokymus internetu, mokomuosius video, D.U.K. puslapį ir gyvus mokymus Jūsų biure. Mokymai yra įkainoti pagal mūsų valandinį įkainį. Enterprise planą turintys naudotojai gali pasinaudoti nemokamų mokymų pasiūlymu.
Kas atsitinka mano įvestiems duomenims kai pasibaigia nemokama demo versija?
Kol naudojatės nemokama Teamgate demo versija, galite bet kada panaikinti savo paskyrą, prieš tai ekportavę savo duomenis. Pasibaigus nemokamos demo versijos laikui, Jūsų duomenys bus saugomi dar 30 dienų.
Kaip galiu apmokėti Teamgate paslaugas?
Mūsų sistemoje yra savarankiško apmokėjimo tvarka. Apmokėjimas už sistemą vyksta dviem galimais būdais:
  1. Nustatymų skiltyje APMOKĖJIMAI, pasirinkite skiltį su mokėjimais. Tuomet įrašykite Jūsų įmonės PVM kodą.Paspaudę mygtuką TĘSTI – pateksite į apmokėjimo langą, kuriame reikės pasirinkti banką ir atlikti pavedimą. Tai reikėtų daryti tiesiai per sistemą, tuomet apmokėjimas bus įskaitytas automatiškai ir iš karto Jums išrašoma sąskaita.
  2. Jei mokėjimus vykdo buhalterija – yra mygtukas „DELEGUOTI MOKĖJIMĄ”. Paspaudus jį, turi būti įrašomas buhalterijos el. pašto adresas, kuriuo buhalterė gaus el. laišką su pakvietimu apmokėti. Paspaudusi nuorodą su apmokėjimu, buhalterė pateks į apmokėjimo langą bei gaus išankstinę sąskaitą-faktūrą. Apmokėti buhalterei reikia taip pat naudojantis sistema tam, kad mokėjimas būtų įskaitytas automatiškai.Buhalterei prisijungimų nereikia, ji tai darys išoriškai, neprisijungdama prie sistemos.Po apmokėjimo, visas Jums išrašytas sąskaitas rasite toje pačioje Apmokėjimų skiltyje, nustatymuose, prie mokėjimų istorijos.Pasirinkus mokėjimus kas mėnesį, mėnesiu laikomas 30d. laikotarpis, nepriklausomai nuo kalendorinio mėnesio dienų skaičiaus.
Kokiu būdu gausiu sąskaitą-faktūrą?
Sąskaitos-faktūros išrašomos automatiškai, iš karto po kiekvieno apmokėjimo. Sąskaitas rasite savo Teamgate paskyroje: Nustatymai > Mokėjimai > Mokėjimų istorija.
Ar mano duomenys saugūs?
Taip, Jūsų duomenys visiškai saugūs. Jie saugomi Blue Bridge duomenų centre, kurio visuose veiklos lygiuose – nuo procesų iki fizinės apsaugos – įdiegti aukščiausi saugumo standartai. Patekimas į duomenų centrą yra visiškai apribotas, visi veiksmai fiksuojami vaizdo kameromis, aukščiausią kvalifikaciją turintys saugumo specialistai periodiškai atlieka įsilaužimo bandymus, įdiegtos prevencinės priemonės, sukurti aiškūs duomenų valdymo procesai (tai patvirtina turimas ISO 27000 sertifikatas). Atsarginės duomenų kopijos daromos kasdien ir taip pat saugomos Blue Bridge duomenų centre.
Ar galiu eksportuoti savo duomenis? Ar tai man kainuos papildomai?
Duomenis labai lengvai ir visiškai nemokamai galite eksportuoti tiesiai iš Teamgate paskyros CSV formatu.
Ar taikomi paskyros nutraukimo mokesčiai? Ar man bus atliktas pinigų grąžinimas?
Ne, jokių paskyros nutraukimo mokesčių nėra. Nutraukti naudojimąsi Teamgate paslaugomis galite bet kuriuo metu. Remiantis Teamgate paslaugų teikimo sąlygomis, pinigai už Teamgate paslaugas nėra grąžinami.
Kas yra nemokama 14 dienų demo versija?
Nemokama 14 dienų demo versija yra skirta tam, kad galėtumėte išbandyti visą Teamgate funkcionalumą be jokių apribojimų. Po 14 dienų galėsite pasirinkti planą, kuris labiausiai tinka Jūsų verslui – Starter, Professional arba Enterprise.

awardTop20

awardGetApp

awardSalesForecasting

awardGartner